Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były starannie zapakowane i dotarły w nienaruszonym stanie. Jeśli jednak zauważysz uszkodzenia, zgłoś reklamację jak najszybciej.
Jak zgłosić uszkodzony produkt?
Reklamację należy zgłosić w ciągu 3 dni od odbioru paczki, wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@skandynawskieuchwyty.pl.
Co powinno zawierać zgłoszenie?
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć reklamację, dołącz do wiadomości:
✔ Zdjęcia uszkodzonych produktów – pomoże nam to ocenić zakres uszkodzeń.
✔ Zdjęcia opakowania – zwłaszcza widoczne uszkodzenia kartonu.
✔ Informację o taśmie zabezpieczającej – sprawdź, czy paczka była oklejona inną taśmą niż ta z naszym logo (np. taśmą DPD).
Po otrzymaniu zgłoszenia dokonamy jego analizy i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Podobne artykuły:
Co zrobić, jeżeli paczka nie dotarła? – Centrum pomocy
Co zrobić, kiedy moje zamówienie przyszło niekompletne? – Centrum pomocy
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.