Jeśli po otrzymaniu paczki okaże się, że brakuje w niej części zamówienia lub że paczka jest niekompletna, prosimy o zgłoszenie tego faktu maksymalnie 3 dni od momentu odebrania przesyłki od kuriera.
Jak zgłosić brakujące produkty?
Aby zgłosić brakujące produkty lub inne problemy związane z niekompletną paczką, prosimy o wysłanie e-maila na adres: info@skandynawskieuchwyty.pl
W treści wiadomości prosimy o podanie następujących informacji:
- Dane osobowe lub numer zamówienia,
- Szczegółowy opis problemu (np. które produkty brakuje lub jakie są niezgodności),
- Dokładną nazwę produktów, których brakuje (nazwa, kod produktu),
- Zdjęcia paczki, szczególnie zdjęcie otwartej paczki oraz jej zawartości, które pomogą nam zweryfikować zgłoszenie.
- Do wiadomości koniecznie należy dołączyć informację, czy przesyłka była uszkodzona i/lub oklejona inną taśmą, niż sygnowaną naszą nazwą (np. taśma DPD).
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.