Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie uległ uszkodzeniu podczas użytkowania, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie tego faktu, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać problem.
Jak zgłosić reklamację?
Aby zgłosić reklamację dotyczącą uszkodzonego produktu, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie. Formularz pomoże nam zebrać wszystkie niezbędne informacje, które umożliwią szybkie i sprawne rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Kroki, które należy podjąć:
-
Wypełnij formularz reklamacyjny – Proszę pobrać i wypełnić formularz Protokół Zwrotu-Reklamacji-Skandynawskie-Uchwyty.pdf .
W formularzu prosimy o szczegółowy opis problemu oraz uszkodzenia produktu. -
Dołącz zdjęcia – Prześlij wypełniony formularz na nasz adres e-mail: info@skandynawskieuchwyty.pl.
Prosimy również o załączenie zdjęć, które najlepiej przedstawiają uszkodzenie produktu. -
Szczegółowy opis sytuacji – W wiadomości e-mail prosimy o dokładny opis okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia produktu.
Dodatkowe informacje, które mogą pomóc w rozpatrzeniu reklamacji, będą bardzo pomocne. -
Określenie preferencji – W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o wskazanie, czy preferujesz otrzymanie nowego produktu, czy też zwrot pieniędzy.
Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji
Po otrzymaniu pełnych informacji nasz zespół przeanalizuje reklamację w ciągu 14 dni roboczych. Skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o wyniku reklamacji oraz dalszym postępowaniu.
Odesłanie wadliwego produktu
W niektórych przypadkach konieczne będzie odesłanie uszkodzonego produktu do naszego magazynu. Jeśli będziesz musiał odesłać towar, prosimy o staranne zapakowanie paczki, aby uniknąć dalszych uszkodzeń podczas transportu. Najlepiej użyj oryginalnego opakowania lub solidnego opakowania zastępczego, które zapewni bezpieczeństwo produktu.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.