Jeśli Twój produkt uległ uszkodzeniu i wymaga naprawy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić dostępne możliwości.
Jak zgłosić potrzebę naprawy?
- Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta – napisz do nas na info@skandynawskieuchwyty.pl i opisz problem.
- Załącz zdjęcia uszkodzonego produktu – pomoże to w szybszej ocenie sytuacji.
- Podaj numer zamówienia – ułatwi to proces weryfikacji i znalezienia najlepszego rozwiązania.
Jakie są dostępne opcje?
- Gwarancja producenta – Jeśli produkt jest objęty gwarancją, pomożemy w jej realizacji.
- Części zamienne – W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana poszczególnych elementów zamiast całego produktu.
- Wymiana na nowy produkt – Jeśli naprawa nie jest możliwa, wspólnie znajdziemy inne rozwiązanie.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.