Po złożeniu zamówienia aktualizacje statusu wysyłane są mailowo. Warto zwrócić uwagę na to, że niektóre statusy mają taką samą główną nazwę etapu, ale różnią się poniższym opisem:
Poniżej wyjaśniamy, co dokładnie oznaczają poszczególne z nich:
1. OCZEKIWANIE NA PŁATNOŚĆ - niestety płatność za zamówienie wciąż do nas nie dotarła, jest to pierwsze przypomnienie. Być może to tylko opóźnienia w księgowaniu po stronie banku, ale upewnij się, że na pewno płatność nie zakończyła się niepowodzeniem :)
2. PRZYPOMNIENIE O OCZEKIWANIU NA PŁATNOŚĆ - niestety płatność za zamówienie wciąż do nas nie dotarła, jest to drugie i ostatnie przypomnienie. Jeśli w trakcie płatności pojawiły się jakieś problemy, zalecamy zapoznać się z artykułem Jak ponowić próbę opłacenia zamówienia?
3. ZAMÓWIENIE OPŁACONE - otrzymaliśmy płatność za zamówienie. Czas realizacji liczony jest od tego momentu, z uwzględnieniem faktu, że dni robocze trwają od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Np.: jeśli opłacisz zamówienie w piątek o godz. 18:00, czas realizacji będzie liczył się od poniedziałku.
4. ZAMÓWIENIE PRZYJĘTE DO REALIZACJI - jesteśmy w trakcie sprawdzania dostępności produktów.
5. SPRAWDZAMY DOSTĘPNOŚĆ NA MAGAZYNIE PRODUCENTA - produkty nie są dostępne w naszym magazynie. Oczekujemy na informację zwrotną od producenta.
Jeśli będą dostępne - oczekujemy na podanie konkretnej daty ich dostawy do naszego magazynu.
Jeśli okażą się niedostępne - skontaktujemy się z Tobą.
6. KOMPLETOWANIE ZAMÓWIENIA | Twoje zamówienie jest w trakcie kompletowania.
Niestety wszystkie produkty zostały wyprzedane z naszych magazynów oraz u producenta. - produkty są tymczasowo niedostępne u producenta lub są wykonywane na zamówienie i ich czas realizacji jest wydłużony.
7. KOMPLETOWANIE ZAMÓWIENIA | Twoje zamówienie jest w trakcie kompletowania. Czekamy na dostawę produktów, pakujemy i natychmiast wzywamy kuriera - otrzymaliśmy od producenta szacowaną datę dostawy produktów na nasz magazyn. Po jej dotarciu, rozpakowaniu oraz przeprowadzeniu kontroli jakości, przekażemy Państwa zamówienie do pakowania.
8. KOMPLETOWANIE ZAMÓWIENIA | Twoje zamówienie jest kompletne i zostało już przekazane do pakowania - wszystkie produkty dostępne są na naszym magazynie. Zamówienie czeka w kolejce do pakowania.
9. GOTOWE DO WYSŁANIA - zamówienie jest spakowane i oczekuje już tylko na odbiór przez kuriera.
10. CZEKA W PUNKCIE ODBIORU - zamówienie jest spakowane i oczekuje już na odbiór w naszym showroomie przy ul. Równej 19D, 80-067 w Gdańsku.
11. ZAMÓWIENIE WYSŁANE - kurier odebrał od nas Twoje zamówienie. Od teraz za czas dostawy odpowiedzialna jest firma przewozowa. Paczkę można już śledzić u danego przewoźnika :)
12. ZAMÓWIENIE ANULOWANE - anulacja zamówienia na życzenie klienta.
13. ZAMÓWIENIE ANULOWANE | Z powodu braku otrzymania płatności - nie otrzymaliśmy płatności za zamówienie pomimo wysłania dwóch przypomnień.
14. ANULACJA - ZDUPLIKOWANE ZAMÓWIENIE - W naszym systemie pojawiły się dwa identyczne zamówienia i tylko jedno z nich zostało opłacone. W związku z tym nieopłacone, zduplikowane zamówienie zostało anulowane. Jeśli dwa identyczne zamówienia zostały złożone celowo, skontaktuj się z nami mailowo.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.