Aby sprawdzić status swojego zamówienia, wystarczy wykonać kilka prostych kroków:
Jeśli posiadasz konto na naszej stronie:
- Zaloguj się na swoje konto – Wejdź na stronę skandynawskieuchwyty.pl i zaloguj się na swoje konto, używając danych do logowania, które podałeś podczas zakupu.
-
Przejdź do zakładki "Moje zamówienia" – W tej sekcji znajdziesz szczegóły dotyczące wszystkich swoich zamówień, w tym aktualny status.
-
Sprawdź status zamówienia – Kliknij na konkretne zamówienie, aby zobaczyć, na jakim etapie jest realizacja (np. przetwarzanie, wysyłka, dostawa)
Jeśli nie posiadasz konta:
-
Dokładnie sprawdź skrzynkę mailową
Przy każdej aktualizacji statusu zamówienia wysyłamy powiadomienia e-mail, abyś na bieżąco wiedział, na jakim etapie znajduje się Twoje zamówienie.
Sprawdź zagadkę spam lub oferty, możliwe ,że tam znajdują się powiadomienia dotyczące zamówienia.
Jeśli chcesz dokonać jakichkolwiek zmian (np. zmiana adresu dostawy lub edycja zamówienia), skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który pomoże Ci wprowadzić odpowiednie zmiany:
- mailowo pod adresem: info@skandynawskieuchwyty.pl
- telefonicznie, pod numerem: +48 818 847 171, prosimy o nagranie wiadomości głosowej, po której odsłuchaniu pracownicy działu Obsługi Klienta oddzwonią z odpowiedzią.
- przez czat dostępny na naszej stronie internetowej
Pomocny artykuł:
Co oznacza status mojego zamówienia?
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.