-
Jeśli masz konto
Jeśli jesteś zalogowany w naszym sklepie internetowym, możesz łatwo sprawdzić status swojego zamówienia, logując się do panelu klienta. Znajdziesz tam wszystkie szczegóły dotyczące postępu realizacji zamówienia.
-
Jeśli nie masz konta
W przypadku, gdy nie posiadasz konta, informujemy, że przy każdej zmianie statusu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia wysyłamy powiadomienia.
Jeśli nie otrzymujesz takich wiadomości, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w swojej skrzynce odbiorczej. Czasami wiadomości mogą trafić tam przez pomyłkę.
Jeśli masz pytania lub wątpliwości możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
Tel: +48 818 847 171
E-mail: info@skandynawskieuchwyty.pl
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.