Jeśli przy próbie płatności nastąpi niepowodzenie i chcą Państwo ponownie podejść do płatności, dokonać tego można na trzy sposoby:
SPOSÓB NR. 1:
a) Należy zalogować się na swoje konto poprzez ikonkę człowieka w prawym górnym rogu:
b) Następnie w Panelu klienta wejść w historię zamówień:
c) Nacisnąć "OPŁAĆ" przy wybranym zamówieniu:
SPOSÓB NR. 2:
Skontaktuj się z nami mailowo lub na chacie z prośbą o wysłanie maila z przypomnieniem o płatności.
Koniecznie uwzględnij we wiadomości numer zamówienia lub dane, na które zostało ono złożone!
W treści maila będzie znajdował się napis "OPŁAĆ ZAMÓWIENIE". Po kliknięciu w niego zostaną Państwo przekierowani do bramki płatności, gdzie będzie można ponowić próbę płatności.
SPOSÓB NR. 3:
W razie jakichkolwiek dodatkowych problemów mogą Państwo również dokonać przelewu manualnego.
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia - np. 62436
Dane do przelewu:
Bank: PKO BP
Numer konta: 51 1020 1811 0000 0002 0363 3468
IBAN: PL51102018110000000203633468
MOOD NOOK sp. z.o.o.
Adres:
ul. Równa 19D
80-067 Gdańsk, Polska
NIP: 5842791217
REGON: 385514019
KRS: 0000828106
Nazwa banku beneficjenta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
Kod banku beneficjenta: (SWIFT) BPKOPLPW
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.