Jeżeli paczka dotarła uszkodzona, prosimy o jak najszybsze przesłanie informacji na nasz adres e-mail: info@skandynawskieuchwyty.pl
Dzięki temu będziemy mogli niezwłocznie podjąć działania w celu rozwiązania sytuacji.
Procedura reklamacyjna zależy od wybranego przewoźnika:
1. DPD
Jeżeli paczka została wysłana za pośrednictwem firmy DPD i dotarła w uszkodzonym stanie, prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: info@skandynawskieuchwyty.pl
W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia, opisać uszkodzenia oraz załączyć zdjęcia uszkodzonej paczki i zawartości. Zajmiemy się dalszymi krokami w celu rozwiązania problemu.
2. InPost
Jeśli paczka była wysyłana za pośrednictwem firmy InPost, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do przewoźnika. Można to zrobić za pomocą formularza dostępnego na stronie InPost. Szczegółowe informacje oraz instrukcje znajdą Państwo w artykule pomocy: Jak złożyć reklamację w InPost?
W razie pytań zapraszamy do kontaktu.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.