Każdy produkt z naszej oferty ma określoną dostępność, która pozwala oszacować czas oczekiwania na zamówienie.
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Dostępność każdego produktu znajduje się na stronie tego produktu tuż pod szarym przyciskiem "DO KOSZYKA", poniżej akceptowanych form płatności.
Zalecamy sprawdzenie dostępności bezpośrednio przed złożeniem zamówienia, ponieważ może się ona zmienić, jeśli inni klienci zamówią ten sam produkt wcześniej.
- Co oznacza dostępność na stronie?
Zwróć uwagę na dwie informacje "dostępność" oraz "wysyłka w".
"Dostępność" to ilość produktów dostępnych na magazynie wewnętrznym w momencie składania zamówienia.
"Wysyłka w" określa szacowany czas kompletowania oraz przygotowania zamówienia do wysyłki.
Aby oszacować całkowity czas realizacji zamówienia, należy doliczyć dodatkowo czas dostarczenia produktów przez firmę kurierską.
Średni czas dostawy na terytorium Polski wynosi około 24-48h.
Średni czas dostawy na terenie Unii Europejskiej wynosi około 5 dni robocze.
Przykład nr. 1:
Na magazynie wewnętrznym posiadamy aktualnie 19 sztuk danego produktu.
W przypadku zamówienia produktów w ilości mniejszej lub równej 19 sztuk, szacowany czas na wysyłkę wynosi 48 godzin.
Jeśli zamówiona zostanie większa ilość, czas na wysyłkę będzie wynosił 7-21 dni roboczych. Czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania płatności.
Przykład nr. 2:
Nie posiadamy aktualnie danego produktu w naszym wewnętrznym magazynie. W przypadku zakupu, będzie on sprowadzany z magazynu zewnętrznego.
Szacowany czas na wysyłkę wynosi 7-21 dni roboczych. Czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania płatności.
Przykład nr. 3:
Produkt jest z outletu, został tymczasowo lub permanentnie wycofany przez producenta.
Na magazynie posiadamy ostatnią 1 sztukę. Nie ma możliwości zamówienia większej ilości.
W przypadku omyłkowego dodania większej ilości do koszyka, skontaktujemy się z tobą.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.