Outlet w Skandynawskich Uchwytach to specjalna sekcja, w której oferujemy nowe, nieużywane produkty pochodzące z końcówek serii. Każdy z nich zachowuje najwyższą jakość wykonania, z której słynie nasza marka.
Jak rozpoznać produkt outletowy?
Produkty z oferty outletowej są wyraźnie oznaczone, by łatwo je odnaleźć podczas przeglądania naszej strony.
Na głównym zdjęciu produktu, w górnym rogu, znajduje się widoczny napis „Outlet”, co pozwala szybko je rozpoznać.
Dodatkowo, w opisie każdego produktu znajdziesz szczegółową informację o tym, że należy on do oferty outletowej. Dzięki temu bez trudu zidentyfikujesz produkty objęte promocją.
Zwróć szczególną uwagę na dostępność!
Outletowe okazje cieszą się dużym zainteresowaniem, dlatego ważne jest, aby sprawdzić dostępność chwilę przed złożeniem zamówienia.
Na naszej stronie istnieje możliwość złożenia zamówienia na większą liczbę sztuk niż aktualnie posiadamy w magazynie. Jest to funkcja dostosowana do naszej regularnej oferty, ponieważ wiele produktów realizujemy również na indywidualne zamówienie.
Aby upewnić się, że zamówisz dostępny produkt, sprawdź liczbę sztuk w polu „Dostępność” widocznym na karcie produktu:
Jeśli zależy Ci na konkretnej liczbie egzemplarzy, zachęcamy do szybkiej decyzji – outletowe produkty często znikają błyskawicznie.
Najczęściej zadawane pytania
Czy produkty outletowe są używane?
Nie. Wszystkie produkty oferowane w outlecie są nowe i nieużywane. Pochodzą z końcówek serii lub nadwyżek magazynowych i zachowują pełną jakość wykonania, z której słynie nasza marka.
Czym różnią się produkty outletowe od regularnych?
Produkty outletowe są identyczne pod względem jakości i funkcjonalności, ale zazwyczaj dostępne są w ograniczonych ilościach, bez możliwości domówienia brakujących sztuk. Pochodzą z wygasających kolekcji lub zostały wycofane z regularnej oferty.
Jak mogę rozpoznać produkt outletowy na stronie?
Na głównym zdjęciu produktu znajduje się wyraźne oznaczenie „Outlet”. Dodatkowo, informacja o tym, że dany artykuł należy do oferty outletowej, znajduje się w jego opisie.
Czy mogę zamówić większą ilość niż dostępna na stronie?
W przypadku produktów outletowych nie ma możliwości domówienia większej ilości – oferujemy jedynie to, co fizycznie posiadamy na magazynie. Prosimy zwracać uwagę na informację o dostępnej liczbie sztuk.
Co się stanie, gdy zamówię zbyt dużą ilość produktu outletowego?
Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej, aby poinformować o brakującej ilości. Zaoferujemy również możliwe alternatywy lub pomoc w wyborze innych, dostępnych produktów.
Czy produkty outletowe podlegają zwrotowi lub reklamacji?
Tak. Produkty outletowe podlegają takim samym zasadom reklamacji i zwrotu jak produkty z regularnej oferty, zgodnie z naszym regulaminem.
Czy produkty outletowe są objęte gwarancją?
Tak. Oferujemy pełną gwarancję jakości również na produkty z outletu – tak samo jak w przypadku naszej stałej oferty.
Czy mogę odebrać produkt outletowy osobiście w showroomie?
Jeśli produkt jest dostępny w magazynie i opcja odbioru osobistego została zaznaczona przy zakupie. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu w celu potwierdzenia dostępności.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.