W przypadku chęci połączenia dwóch zamówień, które nie zostały jeszcze wysłane prosimy skorzystać z poniższej instrukcji.
1.Mam już dwa zamówienia i chce, aby były wysłane razem:
Jeśli masz już dwa zamówienia i chcesz, aby zostały wysłane razem, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Sprawdzimy status zamówień i jeśli to możliwe, połączymy je w jedną przesyłkę.
Pamiętaj, że jeśli jedno z zamówień zawiera produkty sprowadzane z magazynu zewnętrznego na zamówienie, termin wysyłki może ulec wydłużeniu. W razie pytań napisz do nas na info@skandynawskieuchwyty.pl.
2. Chce złożyć drugie zamówienie i połączyć z istniejącym:
1) Złóż kolejne zamówienie na brakujące produkty
2) Wyszukaj numer wcześniejszego zamówienia* do, którego chcesz domówić produkty.
*Numer wcześniejszego zamówienia odnajdziesz w mailach z naszego systemu lub po zalogowaniu się na stronie www.skandynawskieuchwyty.pl w zakładce MOJE KONTO.
3) Po dodaniu produktów i przejściu do koszyka:
- w sekcji 2 DOSTAWA zaznacz formę dostawy jako "Odbiór osobisty" (dzięki temu, nie poniesiesz dodatkowych kosztów za wysyłkę).
- w sekcji 4 TWOJE DANE w oknie "Dodatkowe uwagi" umieść informację o chęci połączenia zamówienia z poprzednim zamówieniem:
"Proszę o połączenie i wysłanie tego zamówienia z zamówieniem nr XXXXXX (numer poprzedniego zamówienia, do którego domawiane są produkty)"
4) Zgłoś chęć połączenia zamówień dowolnym kanałem:
- mailowo pod adresem: info@skandynawskieuchwyty.pl
- telefonicznie, pod numerem: +48 818 847 171, należy nagrać wiadomość głosową, po której odsłuchaniu pracownicy działu Obsługi Klienta oddzwonią z odpowiedzią.
- przez czat dostępny na naszej stronie internetowej
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.