Oto kilka prostych kroków, które pomogą Ci odzyskać numer zamówienia:
-
Sprawdź swoje skrzynki mailowe – po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na swój adres e-mail. Spróbuj poszukać w swojej poczcie wiadomości z potwierdzeniem zamówienia, które zawiera numer ID.
-
Skontaktuj się z obsługą klienta – Jeśli nadal nie możesz znaleźć informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Przekaż nam dane, które pamiętasz (np. imię, nazwisko, adres mailowy lub numer telefonu podany w zamówieniu), a my pomożemy Ci odnaleźć numer ID zamówienia.
-
Sprawdź historię zamówień na swoim koncie – Jeśli masz konto w naszym sklepie, wystarczy, że zalogujesz się i przejrzysz historię zamówień, gdzie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.