Co to jest gwarancja?
Gwarancja to dodatkowa ochrona, którą producent lub sprzedawca oferuje na swoje produkty. Jest to zobowiązanie do naprawy lub wymiany towaru w przypadku, gdy okaże się on wadliwy lub niezgodny z opisem w określonym czasie od zakupu. Gwarancja nie zastępuje prawa do reklamacji, ale jest dodatkowym świadczeniem, które zapewnia klientom większy komfort.
Jakie produkty objęte są gwarancją?
W naszym sklepie gwarancją objęte są wszystkie produkty, które zostały zakupione w naszej ofercie.
Jak długo trwa gwarancja?
Czas trwania gwarancji zależy od producenta danego produktu. Wynosi zazwyczaj 24 miesiące.
Jak zgłosić reklamację gwarancyjną?
W przypadku, gdy zauważysz wady produktu objętego gwarancją, masz prawo do zgłoszenia reklamacji. Jak to zrobić?
-
Skontaktuj się z nami – Możesz to zrobić telefonicznie lub mailowo. Nasz zespół obsługi klienta udzieli Ci wszelkich informacji dotyczących dalszych kroków.
mail: info@skandynawskieuchwyty.pl
tel: +48 81-884-71-71 - Opisz problem – Przekaż nam szczegóły dotyczące wady lub problemu z produktem. Im dokładniejszy opis, tym szybciej będziemy w stanie rozwiązać sprawę.
- Weryfikacja gwarancji – Sprawdzimy, czy produkt objęty jest gwarancją i czy wada kwalifikuje się do naprawy lub wymiany.
Jakie prawa przysługują Ci w ramach gwarancji?
- Naprawy lub wymiany produktu – Jeśli wada produktu jest objęta gwarancją, możesz żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, wolny od wad.
- Zwrotu pieniędzy – Jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe, masz prawo do zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za produkt.
- Usunięcia wady – W przypadku naprawy, wada powinna zostać usunięta w możliwie najkrótszym czasie, a produkt powinien działać zgodnie z opisem.
Wyłączenia gwarancji
Warto pamiętać, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania produktu (np. zalanie, mechaniczne uszkodzenia).
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.