Oczywiście, opcja wysyłki częściowej zamówienia (rozbicia zamówienia na dwie części) jest możliwa.
Jeśli złożyłeś zamówienie, a nie wszystkie produkty są dostępne "od ręki" w naszym wewnętrznym magazynie, możesz podzielić je na dwie części.
Dzięki temu otrzymasz dostępne produkty szybciej, a brakujące sztuki wyślemy, gdy tylko dotrą do nas z magazynu zewnętrznego.
Prosimy jednak pamiętać, że w przypadku, kiedy po podziale jedno z zamówień nie spełni minimum logistycznego do darmowej wysyłki (250 zł) - konieczne będzie pokrycie kosztów dodatkowego kuriera.
Aby rozdzielić zamówienie, wystarczy skorzystać z poniższego linku do gotowego koszyka:
link do koszyka
W opisie nowego zamówienia na koszt przesyłki prosimy umieścić numer zamówienia do podziału.
Po opłaceniu drugiego kuriera, zapakujemy pozostałe produkty.
WAŻNE: Prosimy o informację o dokonaniu opłaty za drugą dostawę na adres e-mail: info@skandynawskieuchwyty.pl. Jest to niezbędne do realizacji rozdzielenia zamówienia.
Dokument sprzedaży otrzymasz drogą mailową w dniu wysyłki, tylko na te produkty, które zostały już wysłane. Faktura za pozostałe produkty zostanie wystawiona i wysłana po nadaniu drugiej przesyłki.
Czy w przypadku złożenia zamówienia na dostępne i niedostępne produkty, rozdzielicie zamówienie?
Nie, zamówienie nie zostanie automatycznie rozdzielone. Jeśli chcesz, aby dostępne produkty zostały wysłane od razu, możesz do nas napisać z taką prośbą, a my postaramy się dostosować do Twoich oczekiwań. Domyślnie jednak czas realizacji całego zamówienia będzie liczony według produktu o najdłuższym czasie wysyłki.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.