Zamówienie można anulować w dowolnym momencie. Aby to zrobić, wystarczy skontaktować się z nami mailowo: info@skandynawskieuchwyty.pl
W zgłoszeniu powinno znajdować się z:
a) dane osobowe;
b) numeru zamówienia;
c) numerów SKU zwracanych produktów lub ich nazwa oraz podania ich ilości;
d) krótkiego opisu przyczyny zwrotu lub anulacji.
e) dane do przelewu - jeśli chcesz otrzymać zwrot środków na inne konto niż to, z którego opłacono zamówienie.
-
Anulowanie przed wysyłką
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pośrednictwem e-maila lub telefonu, aby anulować zamówienie.
-
Anulowanie po wysyłce
Jeśli paczka została wysłana, możesz anulować zamówienie pod warunkiem, że przesyłka nie została odebrana od kuriera, z punktu DPD Pickup lub paczkomatu InPost. Zamówienie wróci do naszego magazynu, a my zwrócimy Ci środki po otrzymaniu paczki zwrotnej.
-
Po odebraniu paczki
Jeśli odebrałeś już paczkę z zamówieniem, masz prawo do jej zwrotu. Pamiętaj, że musi spełniać ona warunki zwrotu (np. produkt nie był używany, a opakowanie jest nienaruszone). W takim przypadku skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak przejść przez proces zwrotu.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.