Jeżeli nie odbierzesz paczki od kuriera bądź z punktu pickup, zostanie ona automatycznie zwrócona do nadawcy (do naszego magazynu). W takiej sytuacji istnieją dwa rozwiązania:
1. Jeżeli chcesz ponownie nadać przesyłkę - skontaktuj się mailowo z naszym działem Supportu: info@skandynawskieuchwyty.pl
Nie zapomnij podać numeru zamówienia! Wyślemy wtedy instrukcję ponownego opłacenia dostawy i po zarejestrowaniu środków na koncie niezwłocznie wyślemy paczkę po raz kolejny.
2. Jeżeli chcesz anulować zamówienie - skontaktuj się mailowo z naszym działem Supportu: info@skandynawskieuchwyty.pl
Nie zapomnij podać numeru zamówienia! Po otrzymaniu takiej informacji przekażemy ją do działu księgowości, który zwróci środki na konto.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.