Jeżeli nie odbierzesz paczki od kuriera bądź z punktów DPD pickup oraz paczkomat Inpost, zostanie ona automatycznie zwrócona do nadawcy (do naszego magazynu). W takiej sytuacji istnieją dwa rozwiązania:
1. Ponowne nadanie paczki
Jeżeli chcesz, abyśmy ponownie nadali do Ciebie zamówienie, skontaktuj się mailowo z naszym działem wsparcia klienta, e-mail: info@skandynawskieuchwyty.pl
Nie zapomnij podać numeru zamówienia. Wyślemy wtedy instrukcję ponownego opłacenia dostawy i po zarejestrowaniu środków na koncie niezwłocznie wyślemy paczkę po raz kolejny.
2. Rezygnacja z zamówienia
Jeżeli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami mailowo: info@skandynawskieuchwyty.pl
Po otrzymaniu takiej informacji przekażemy ją do działu księgowości, który zwróci środki na Twoje konto.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.