Anulowanie zamówienia:
Każdy klient, którego zamówienie jest w trakcie realizacji może je anulować:
1) O chęci anulacji zwrotu należy poinformować sklep.
2) Chęć zwrotu należy zgłosić mailem: info@skandynawskieuchwyty.pl
3) Zgłoszenie powinno składać się z:
a) danych osobowych oraz danych do przelewu;
b) numeru zamówienia;
c) numerów SKU zwracanych produktów oraz podania ich ilości;
d) krótkiego opisu przyczyny anulacji.
4) Po zweryfikowaniu danych i pozytywnym rozpatrzeniu anulacji zostanie wygenerowany dla Państwa dokument: Faktura Korekta. Dokument ten zostanie automatycznie przesłany na Państwa skrzynkę e-mail.
5) Zwrot środków nastąpi w najkrótszym możliwym czasie w zależności od sposobu płatności za zamówienie (np. szybki przelew do 2 dni, przelew manualny do 3 dni, płatność kartą kredytową/debetową do 10 dni).
Zwrot zamówienia:
Każdy klient, który otrzymał zamówienie może je zwrócić:
1) O chęci zwrotu należy poinformować sklep w terminie 14 dni od czasu dostarczenia przesyłki.
2) Chęć zwrotu należy zgłosić mailem: info@skandynawskieuchwyty.pl
3) Zgłoszenie powinno składać się z:
a) danych osobowych oraz danych do przelewu;
b) numeru zamówienia;
c) numerów SKU zwracanych produktów oraz podania ich ilości;
d) krótkiego opisu przyczyny zwrotu.
4) Pracownik sklepu poinformuje o dodatkowych czynnościach, jeżeli będzie to konieczne.
5) Po otrzymaniu informacji o możliwości zwrotu przez pracownika sklepu należy przygotować paczkę do wysyłki.
6) Produkty należy odesłać wraz z wypełnionym i czytelnie podpisanym formularzem zwrotu.
Adres wysyłki:
Skandynawskie Uchwyty
Ul. Juliusza Słowackiego 35
80-257 Gdańsk
7) Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, produkty zostaną skontrolowane pod kątem ilości i jakości.
8) Po zweryfikowaniu paczki i pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu zostanie wygenerowany dla Państwa dokument: Faktura Korekta. Dokument ten zostanie automatycznie przesłany na Państwa skrzynkę e-mail.
9) Zwrot środków nastąpi w najkrótszym możliwym czasie w zależności od sposobu płatności za zamówienie (np. szybki przelew do 2 dni, przelew manualny do 3 dni, płatność kartą kredytową/debetową do 10 dni).
Termin poinformowania o zwrocie: nie może być dłuższy niż 14 dni od momentu dostarczenia do Państwa przesyłki.
Termin wysyłki zwracanych produktów: nie może być dłuższy niż 14 dni od momentu poinformowania o zwrocie.
UWAGI:
1) Uszkodzone produkty nie podlegają zwrotowi. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i powinny pozostać w oryginalnym opakowaniu. Bardzo prosimy o dopilnowanie aby produkty były dobrze zabezpieczone na czas transportu. Produkty wysyłane są na odpowiedzialność zwracającego i wszelkie uszkodzenia w dostawie będą rozstrzygane pomiędzy zwracającym a przewoźnikiem.
2) Prawo zwrotu nie dotyczy produktów na zamówienie lub produktów, które były na wyprzedaży.
3) Koszty przesyłki zwrotnej leżą po stronie klienta, a przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną przyjęte.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.