Każdy klient ma prawo do reklamacji zakupionych produktów w terminie 2 dni od dostarczenia przesyłki.
1) O uszkodzeniu produktów należy poinformować sklep w momencie dostawy lub w bardzo krótkim czasie po dostawie produktów.
2) Zgłoszenie należy złożyć mailem: info@skandynawskieuchwyty.pl
3) Zgłoszenie powinno składać się z:
a) danych osobowych,
b) numeru zamówienia,
c) krótkiego opisu,
d) zdjęć wszystkich uszkodzonych produktów.
4) Pracownik sklepu poinformuję o dodatkowych czynnościach, jeżeli będzie to konieczne.
5) Po otrzymaniu informacji o możliwości reklamowania produktów przez pracownika sklepu należy przygotować paczkę do wysyłki.
6) Po zgłoszeniu gotowości do nadania przesyłki zwrotnej przesłany zostanie list przewozowy oraz wezwany zostanie kurier.
7) Produkty należy odesłać wraz z wypełnionym i czytelnie podpisanym formularzem zwrotu.
Adres wysyłki:
Skandynawskie Uchwyty
Ul. Juliusza Słowackiego 35
80-257 Gdańsk
8) Po otrzymaniu przesyłki reklamacyjnej, produkty zostaną skontrolowane pod kątem ilości i jakości.
9) Po zweryfikowaniu paczki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wygenerowany dla Państwa dokument: Faktura Korekta. Dokument ten zostanie automatycznie przesłany na Państwa skrzynkę e-mail.
10) Zwrot środków lub wymiana na nowe produkty nastąpi w najkrótszym możliwym czasie. Środki zostaną zwrócone natychmiastowo, jednak powrócą na konto zgodnie z regulaminami dostawców usług płatniczych (np. szybki przelew do 2 dni, przelew manualny do 3 dni, płatność kartą kredytową/debetową do 10 dni).
Termin poinformowania o reklamacji: podczas dostawy lub niezwłocznie po dostawie przesyłki.
Termin wysyłki reklamowanych produktów: nie może być dłuższy niż 14 dni od momentu poinformowania o reklamacji.
UWAGI:
Nieautoryzowane zwroty nie będą akceptowane. Prosimy o kontakt z nami PRZED zwróceniem jakichkolwiek przedmiotów.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.