Nie ma możliwości dokonania zmian w produktach na opłaconym i zaksięgowanym już zamówieniu. W przypadku chęci dodania dodatkowych produktów do zamówienia można skorzystać z jednej z dwóch możliwości:
1) Anulowanie złożonego i opłaconego zamówienia.
a) Zgłoś przez maila chęci anulowania zamówienia, na adres mailowy info@skandynawskieuchwyty.pl.
b) Wygenerujemy i prześlemy fakturę korektę do wystawionej wcześniej faktury zaliczkowej.
c) Wyślemy zwrot środków na Twoje konto.
d) Złóż nowe zamówienie na potrzebne produkty.
2) Połącz dwa zamówienia.
a) Złóż kolejne zamówienie na brakujące produkty
b) Wyszukaj numer wcześniejszego zamówienia* do, którego chcesz domówić produkty.
Numer wcześniejszego zamówienia odnajdziesz w mailach z naszego systemu lub po zalogowaniu się na stronie www.skandynawskieuchwyty.pl w zakładce MOJE KONTO. Zakładka jest dostępna po zalogowaniu się.
c) Po dodaniu produktów i przejściu do koszyka należy:
- w sekcji 2 DOSTAWA zaznaczyć formę dostawy jako "Odbiór osobisty" (dzięki temu, nie poniosą Państwo dodatkowych kosztów za wysyłkę).
- w sekcji 4 TWOJE DANE w oknie Dodatkowe uwagi należy wpisać informację potwierdzającą chęć połączenia zamówienia z poprzednim zamówieniem:
"Proszę o połączenie i wysłanie tego zamówienia z zamówieniem nr XXXXXX (numer poprzedniego zamówienia, do którego domawiane są produkty)"
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.