Nie ma możliwości dokonania zmian w produktach na opłaconym i zaksięgowanym już zamówieniu.
W przypadku chęci dodania dodatkowych produktów do zamówienia prosimy skorzystać z jednej z dwóch możliwości:
1) Anulowanie złożonego i opłaconego zamówienia:
a) Zgłoś przez maila chęci anulowania zamówienia, na adres mailowy info@skandynawskieuchwyty.pl
b) Wygenerujemy i prześlemy fakturę korektę do wystawionej wcześniej faktury zaliczkowej.
c) Wyślemy zwrot środków na Twoje konto.
d) Złóż nowe zamówienie na potrzebne produkty.
2) Połączenie dwóch zamówień:
a) Złóż kolejne zamówienie na brakujące produkty
b) Wyszukaj numer wcześniejszego zamówienia* do, którego chcesz domówić produkty.
*Numer wcześniejszego zamówienia odnajdziesz w mailach z naszego systemu lub po zalogowaniu się na stronie www.skandynawskieuchwyty.pl w zakładce MOJE KONTO. Zakładka jest dostępna po zalogowaniu się.
c) Po dodaniu produktów i przejściu do koszyka należy:
- w sekcji 2 DOSTAWA zaznaczyć formę dostawy jako "Odbiór osobisty" (dzięki temu, nie poniosą Państwo dodatkowych kosztów za wysyłkę).
- w sekcji 4 TWOJE DANE w oknie "Dodatkowe uwagi" należy umieścić chęć połączenia zamówienia z poprzednim zamówieniem:
"Proszę o połączenie i wysłanie tego zamówienia z zamówieniem nr XXXXXX (numer poprzedniego zamówienia, do którego domawiane są produkty)"
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.