W przypadku uszkodzenia paczki lub braku jej otrzymania należy poinformować nas o zaistniałej sytuacji a następnie zgłosić reklamację bezpośrednio do przewoźnika. To on jest odpowiedzialny za zwrot środków w danej sytuacji.
Wszystkie szczegóły znaleźć można na stronie DPD:
Krótkie podsumowanie zasad reklamacji w DPD:
Reklamację można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza dostępnego na stronie www.dpd.com.pl, w zakładce "Moje DPD", lub w formie papierowej na adres DPD Polska Sp. z o.o. Dział Reklamacji, ul. Mineralna 5, 02-274 Warszawa.
Wszelkie zgłoszenia należy wnosić w możliwie krótkim terminie po zaistnieniu zdarzenia i skompletowaniu pełnej dokumentacji w sprawie. Formalne terminy składania reklamacji są uzależnione od rodzaju usługi (szczegółowe informacje znaleźć można na stronie przewoźnika)
W przypadku zauważenia uszkodzeń z zewnątrz można odmówić przyjęcia przesyłki w trakcie doręczenia i spisać protokół szkody z kurierem.
UWAGA! Sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia automatycznie procedury reklamacyjnej. Pomimo spisania protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.